Längtan

Efter att ha haft en stor längtan av hösten och dess kyliga kvällar som man kan mysa upp framför brasan med en kopp varm choklad och börja drömma och planera den mest underbara tiden på året enligt mig,Julen, så har jag nu klickat hem från cdon med min 50kr rabattkod jag fick från dem på min födelsedag för en vecka sedan de båda Bullerbyn filmerna. Precis som Disney får mig att känna glädjen och längtan efter Julen och allt som har med den att göra så får även Astrid Lindgren det och hennes underbara berättelser som man hört och sett så många gånger som barn. Bullerbyn däremot måste jag säga är en stor favorit i detta hushåll ändan sedan barnsben och deras mysiga julavsnitt är en stor favorit även nu som vuxen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0