Magi♥

Hade tänkt ha filmmaraton nu i helgen, bara gamla filmer från Marilyn Monroe&Fred Astaire - tiden, men blev så himla sugen på att kolla på Marilyn Monroes ''Gentlemen Prefer Blondes'' så börjar smått redan nu. Det är något magiskt över riktigt gamla filmer. Jag älskar dem! är ett så otroligt stort fan av gamla filmer från 1930-1960 - talet och alla som känner mig vet hur stort fan jag är av tex Audrey Hepburn. Gamla filmer är ren magi och den sortens historier görs inte längre.


This is love ♥


Kommentarer
Postat av: Sabina

Vi får kolla på sånna filmer med nån dag. Gillar det med ju! Har ju min Elvisfilmbox med :) Å gotta upp med massa godis. Låter bra tycker jag :)

2011-03-03 @ 22:21:47
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0