Tillbaka efter uppehåll

Har inte bloggat på flera månader men kände av att jag behövde en rejäl paus, försökte fortsätta blogga men det tog tillslut bara stopp, att prioritera bloggen framför mig själv va ingen bra idé. Jag är inte helt tillbaka men några inlägg ska jag väl försöka orka med lite då och då. Kommer inte att dela med mig av varför jag behövde en paus men det har varit några tuffa månader och denna veckan har nog varit den värsta av dem allihopa.

Ska snart krypa ner i sängen, känner hur tung ögonlocken är men ska försöka kolla klart på ett avsnitt av Criminal Minds. Måste även låta olivoljan sjunka in i huden som jag skrubbat in huden med innan jag kan lägga mig. Har fått någon allergisk reaktion eller nåt från, jag gissar mina sömntabletter. Kan sova, inte tidigt nog bara. Blir inte trött förens vid halv 2-2 tiden så får gå på sömntabletter nu tills jag har kommit in i rätt rytm, brukar gå rätt fort för mig som tur är. Ska gå och torka av olivoljan som är kvar och sen gå och lägga mig för imorgon väntas jobb.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0