Hemma igen

Slutade jobba vid 18.00, blev mest att packa upp massa grejer idag. Kom en leverans tidigt i eftermiddags så mycket skulle bli uppackat och sättas fram. Har enormt ont i fötterna, måste köpa bekvämare skor som man kan gå omkring i i flera timmar utan att få svin ont i fötterna, man lär sig aldrig.
Kom i allafall hem till ett varmt hus (har haft svinkallt här i huset), och moster och morbror kom på besök för att prata lite också.

Börjar i allafall jobba vid klockan 13.00 i morgon också, härligt! Men måste gå upp tidigt ändå för måste hinna med att tvätta håret och helt enkelt duscha innan jag drar till jobbet och jag hatar att stressa, speciellt när det kommer till att duscha för jag älskar att stå länge i duschan i det härligt varma vattnet så det blir tidig morgon imorgonbitti.

Ska gå och tvätta av mig sminket och sedan faktiskt gå och krypa ner i sängen och fortsätta lyssna på Da Vinci Koden på ljudbok, så himla skönt att slippa hålla i boken och i stället bara lägga sig ner och lyssna på den utan att behöva göra något.

Ni får ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0