24 Februari 2011

Hallå på er!
Sitter fortfarande i morgonrocken men den är ju så härlig och varm så vill ju inte ta av mig den, och sen så steg jag inte upp från sängen förens sent heller, så tror jag behåller den på en liten stund till. Har inte hunnit äta frukost än så det blir nog att gå direkt till lunchen i stället.

Febern är tillbaka...tyvärr! Så ska försöka dricka så mycket vatten som möjligt idag och försöka att äta bra. Jag tappar matlusten helt när jag blir det minsta sjuk så måste försöka att småäta lite då och då.
Ska nog sätta i någon bra film och kollar på: Eller kanske ska man sätta på Pretty Little Liars och kolla på något avsnitt där. Hmm... bra fråga men först så blir det att göra lite mat. Tror att stekt potatis med Bacon och stekt ägg står på menyn idag, mmm mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0