23 Februari 2011

Snart Mars då. Känns som om det va igår det fortfarande va 2010, vart har tiden tagit vägen?
Sitter i allafall och äter på min sista rostade macka och försöker dricka på mitt té som jag hela tiden bränner käften av att försöka ta en klunk på.
Har precis smörjt in mitt stora och illröda exem som sitter i knävecket och som gör så fruktansvärt jävla ont. Skulle igentligen jobbat om en halvtimme men kan ju fan knappt gå utan att det gör svin ont. Kan inte ens böja på benet. Helen va snäll nog att sätta undan en kräm mot torr och irriterad hud åt mig som mamma va nere och hämtade för nån timme sedan och det känns faktiskt redan lite bättre. Krämer brukar aldrig funka på mig utan att jag får utslag eller nåt av det men denna är nog den ända kräm som faktiskt funkat och som inte har gett mig utslag. Jag har så fruktansvärt ömtålig hud så det är inte lätt att hitta nån kräm eller nåt som just passar mig för i princip alla krämper har nåt ämne som inte min hud tål.

Men som tur är så är denna skapad för torr och irriterad hud men mest av allt för ömtålig hud så tackar Helen för att hon satte undan en sån för mig och att få den gratis tackar jag också för med tanke på att det inte finns en chans att jag skulle slänga ut så mycket pengar på den själv, så man tackar!

Jaja, ska sätt på lite musik, känner att jag behöver piggas upp lite och om inte musik kan göra det så kan inget det. Och pappa är också hemma nu äntligen! Så nu kan man äntligen andas ut.
Nej, om inte jag skulle gå tillbax till mitt té nu innan det helt plötsligt blir för kallt i stället.

Ni får ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Låter bra det, för jag har saknat att inte kunna läsa dina nya inlägg :( Kram på dig <3

2011-02-23 @ 14:18:45
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0