22 Februari 2011

Godmorgon!
Vaknade vid 9.00 med världens huvudvärk men det va bara att dra upp sig från den varma och goa sängen och gå till duschen där det va ännu varmare. Kände när jag stog där hur allting bara började snurra och hur jäkla illamående jag blev, vet inte om det är sömntabletten från inatt som fortfarande sitter i lite men känner mig i allafall mycket bättre nu efter en kopp té och två mackor. Huvudvärken sitter fortfarande i men får väl ta en ipren innan jag går till jobbet vid 13.00. Sitter i allafall nu helt påklädd och kollar på senaste avsnittet av den bästaste serien ''Pretty Little Liars'', märkte precis att Mcfly's låt Party Girl spelas i detta avsnittet, coolt!

Ska ut i köket och göra lite mer tévatten och fråga mamma om hon kan värma mormors köttbullar,sås och göra några potatisar till mig, räcker inte att äta två mackor bara. Känner nämligen att jag nog behöver lägga mig en liten stund till.

Kommer nog ett inlägg till ikväll när jag slutat jobba.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0