Helsingborg i morgon och Göteborg på Söndag

Ska till helsingborg i morgon med pappa och kolla hund, en till papillon ska vi ha, så jippie, och Bella följer ju såklart med, hon måste ju gilla valpen också. Helsingborg i morgon alltså och på söndag bär det av mot Göteborg tsm med Sabina för en hel och rolig dag på Liseberg, hoppas bara att min ögoninflammation har gått bort tills dess, hade nämligen ögoninflammation när vi va där tsm för två år sedan också och det va skit jobbigt för ju mer jag åkte ju mer rann ögat och blev allt rödare och varigare så håller tummarna på att det är borta tills på söndag.

Har hämtat medicinen, och jag hatar denna medicinen, blir illamående. Vet inte riktigt varför men den funkar i allafall skitbra.

Ska gå upp och resa på mig lite nu, har skit ont i arslet av att sitta upp mot väggen och sitta snett.
Ska ni hitta på något roligt resten av veckan?


Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad är det, typ tredje sommaren i rad vi åker till liseberg tillsammans? :D

2010-05-26 @ 18:56:53
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0