31 Maj 2010

Godmorgon!!

Har varit vaken några timmar men bestämde mig för att ligga kvar i sängen tills nu och gosa med hundarna. Hade i allafall skitkul på Liseberg igår förutom runt middag då jag fick otroligt ont i magen och mådde illa men det hjälpte med en Ipren och att lägga sig en stund rak lång på en av deras långa vita bänkar. Men resten av dagen va det jätteroligt. Vi började med Balder (som vi brukar göra), och sen hann vi också med Spinrock,Kållorado,Gasten,Flumride,Hanghai och Lisebergsbanan, tror jag glömt någon men jaja. Har i allafall aldrig blivit så blöt av kållorado som igår,haha!! Och jag har aldrig blivit så vettskrämd av gasten heller, dem blåste en i håret och slängde upp en av dörrarna mitt framför näsan på en, just då så kände jag verkligen att jag bara ville slå till människan,haha! Men jag backade ur för jag tänkte inte göra samma sak som brorsans kompis gjorde.

Nu sitter jag i allafall och kollar inte lite bloggar och sånt som jag inte hann igår och jag ska snart gå ut i köket och äta, men har inte så stor aptit än.

Ska se om det finns någon kul film man kan kolla på här genom datorn, min tv vill inte starta så det får bli att kolla genom datorn tills tv:n bestämt sig för att starta igen.

Ni får ha en bra dag så ses vi senare.
KRAM

ps. bilder från igår kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0