28 Maj 2010

Godmorgon!!

Har varit uppe med tuppen idag, vaknade upp av att en liten knasboll slickade mig i hela ansiktet och det måste ha tagit på krafterna för nu ligger han på rygg och sover på min säng, en liten sötnos är han.

Solen är framme och mitt öga ha blivit bättre, det rinner inte så himla mycket nu, eller igentligen så rinner det inte alls nu, så håller tummarna på att inflammationen är helt borta tills på söndag då jag följer med Sabbe till Liseberg, längtar!!

Så, vad ska ni hitta på idag då?
Själv så funderar jag på att åka in till stan och strosa runt en stund, är sugen på att ta en fika men mitt öga blir tyvärr väldigt rinnigt (?) när jag är ute och går så det får väl vänta, fan!

Ska lägga mig ner här jämte Kenzo nu och gosa lite med honom!
Ni får ha en bra och solig dag!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Längtar också :D Hoppas vädret blir fint! peppar peppar Men dumt att du inte sa till att du skulle till stan, gick nämligen runt i stan jag också :/ haha

2010-05-28 @ 17:44:38
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0