26 Maj 2010

Godmorgon bloggen!

Har varit vaken sedan 8-tiden imorse pågrund av mitt jävla öga som hade klistrat ihop sig, för två år sedan så fick jag ögoninflammation och det va skit jobbigt det bara rann och rann ur mitt högra öga att det tillslut blev exem vid ögat tack vare all vätska som runnit och jag tror att jag har fått det igen, för mitt öga bara rinner och rinner, och det roliga är att jag hade det för två år sedan vid denna tiden också men det jobbigaste är när man sover och man haft ögonen stängda så länge för då har massa var och sånt hunnit samlas så hela ögat är fullt med var vilket gör att det blir som klister så det är svårt att öppna mitt högra öga på morgonen med tanke på allt som samlats där under natten. Ska be mamma följa med mig upp till vårdcentralen så någon kan kolla på mitt öga och skriva ut ett recept på ögondroppar, precis som jag hade förra gången, och jag som hatar att stoppa saker i ögonen, iallafall något som är flytande, Usch!!

Och det dumma är att jag inte kan vara ute nu bara för då börjar ögat rinna mer och jag vill verkligen inte få exem som jag hade förra gången för det gjorde så fruktansvärt ont.

Ska gå ut i köket och göra lite té och sen sätta mig framför CSI:Miami igen.
Ni får ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0