Narnia

Känner mig lite bättre nu, har kollat klart på Narnia Prince Caspian nu inkl. allt extra material, är det bara jag som tycker att nästan extra materialet på alla filmer är bättre än själva filmen? Tycker det är mycket roligare med extra material och det är därför jag alltid kollar på det först när jag köpt en ny film, tycker det är mycket roligare när dem berättar hur filmen blev till, vilka ställen dem filmade på som typ på Nya Zeeland där väldigt mycket av Narnia är filmat och när dem berättar hur dem gjorde allt, som tex. slottet där Miraz (Caspians farbror) bor, hur dem byggde upp det slottet helt själva, det tyckte jag va fantastiskt att dem hade byggt upp ett helt slott bara för nån månads filmande bara för att dem inte skulle behöva göra det i datorn och för att det skulle kännas verkligare för allihopa, det blev ett riktigt WOW-moment där.

Ska lägga mig en liten stund på spikmattan igen, känner att jag behöver lugna ner magen lite och då passar den perfekt.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0