Internet Shopping

Jag skickade ju efter lite tråkgrejer från Nelly's hemsida igår, tröjjor och sånt tråkigt som man måste ha men det blev även ett par skor så tänkte visa nu vad det va jag skickade efter:

Peace Top SEK 99, Serious Sally by Rut m.fl. - NELLY.COM Peace Top SEK 99, Serious Sally by Rut m.fl. - NELLY.COM Swuge Tie SEK 129, Vero Moda - NELLY.COM Poole SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Detta är min beställning och skorna är dert enda som jag verkligen ser framemot men tyvärr så behöver jag fler tröjjor, blää! Håller tummarna för att skorna ska passa, jag är 35-36:a och vid en normal 36:a så ska foten vara 22 cm men min är mindre än 22 cm lång :S Jag håller tummarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0