Här smids planer för fulla muggar!


Som rupriken lyder. Jag sitter just nu över msn och snackar med Sabbe, vi har nämligen funderat ett tag över att åka upp till Sthlm tillsammans och stanna några dagar i våran huvudstad, få en doft av storstaden helt enkelt men det har inte blivit något mer av det sen förutom nu när hon skickade till mig och sa att ''Killer Queen Live 2010'' kommer till Sthlm den 19 November så nu helt plötsligt så började huvudet planera, jag älskar ju Queen och det skulle varit så himla kul att få se den så imorgon så kommer jag gå till mamma och pappa (som nu faktiskt sover) och berätta om våra planer och hoppas på ett BIG JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Vi kommer i sånafall bo i lägenheten vid Margareta som hyrs ut till folk och det kostar endast drygt 100 kroner natten vilket är jäkligt billigt med tanke på att lägenheten är väldigt fin.

Jag smider planer här för fullt just nu och jag håller tummarna inför imorgon!!
Nej nu är det dags för mig att säga Godnatt, ska sätta på en film och gå och lägga mig och jag har en känsla av att jag kommer sova väldigt bra inatt :) Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Iiih :D Vad sa dem då när du frågade? =)

2010-03-06 @ 14:22:46
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0