*Gäsp*

Jag har börjat komma in i rätt rytm nu (somna tidigare och vakna på morgonen istället för på eftermiddagen) efter hela 4år, sen jag va i Miami första gången 2006 så har det varit såhär, jag har varit vaken i princip hela natten och vaknat på eftermiddagen, jag har helt enkelt gått på Miami tid fram tills nu så när vi åkte till Miami förra året så kändes det inte som någon stor förändring med tid och sånt men tanke på att jag varit inställd på Miami tid sen 2006 men nu börjar jag sakta men säkert komma tillbax, det tog sin lilla tid men vad kan man förvänta sig av någon som trivs bättre i Miami än här. Jag ska nu gå och borsta mina tänder och sen ska jag krypa ner i min varma säng och sova, är enormt trött och då är klockan inte ens 22.00 än men det är alltid bra att sova tidigt och få många timmars sömn för det behöver kroppen, så nu säger jag godnatt och ni får sova gott och så ses vi igen imorgon!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0