CSI:Miami Säsong 6


Michael kom hem med boxen tidigare idag och självklart så la jag beslag på den med en gång, gick och gömde den på ett ställe där han inte kunde hitta den bara för att jag ska vara den som ser säsongen först,haha!
Så det har jag spenderat min dag framför förutom en liten paus när ''Så Ska Det Låta'' hade premiär, älskar det programmet så det fick bli en liten paus för att se det men nu är jag tillbax framför CSI:Miami igen och jag kan påpeka att jag längtar tillbax som in i helvete (förlåt för alla svärord som jag har i bloggen men att växa upp med två så mycket äldre bröder, 7 och 10år äldre än en själv så blir man oftast likadan,haha).

Dags för mig att gå tillbax till mina Miami vänner, ha en fortsatt bra kväll!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0