Alice In Wonderland


Bio bestämd på Lördag 18.20 med Elin och det blir ''Alice In Wonderland'' med älskade Johnny Depp.
Johnny Depp är helt klart en av de bästa skåderspelarna, han är verkligen som en kameleont, han kan spela vilka roller som helst och han spelar dem skitbra också så det ska bli väldigt spännande att se hur han är som den galne hattmakaren, själv så tror jag att han än en gång är fantastisk precis som han är i alla hans andra filmer.

Har någon av er sett den än? Bra? Dålig? Sådär? Vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Svar: Nej verkligen inte haha. Vi får heller inte säga "du" till någon, vi måste säga "ni".



Och ang. filmen, du har väl redan läst det på min blogg, men jag tycker verkligen den är bra! Älskade den.

2010-03-04 @ 20:08:27
URL: http://missjean.blogg.se/
Postat av: Sabina

Förresten, vi snackade ju om att ta en tripp till Stockholm någongång. Jag har ett förslag på en grej vi kan göra, kontakta mig snarast ;)

2010-03-04 @ 21:04:44
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0