Aaaaaaaaaaaj!

Har suttit i några timmar och har haft skitont i magen så bestämde mig för att ta en lång varm dusch för vi har nämligen massagedusch och den är perfekt när man har ont någonstans speciellt när man har ont i mage och rygg för det hjälper, så har inte lika ont nu men har precis tagit en tablett också och ska nu lägga mig på spikmattan också för att garantera att den inte kommer tillbaka och speciellt inte nu när jag ska på bio med Elin, ska möta henne klockan 17.25 utanför bion för att hämta biljetterna och sen blir det att köpa dricka och godis.

Ska lägga mig på spikmattan nu och kolla klart på ''Romy and Michele's high school reunien'', älskar den filmen! Och mamma håller på att göra lite mat till mig, tack mammsen!
Dags för spikmattan!
Ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0