7 Mars 2010

Godmorgon!

Har varit vaken sedan nio-tiden men har legat kvar i sängen tills en timme sedan för att jag har haft skitont i magen, jag hatar denna ''tiden i månaden'', jag kan säga såhär att jag tror inte på gud eller nåt men om gud en gång fanns och när han (vilket han bara måste ha varit) skapade världen och människan så gav han nog kvinnan alla sorts problem han kunde tänka på bara för att se oss lida, och detta är en av anledningarna till varför jag inte tror på det.

Nu så ska jag lägga mig på spikmattan en stund och kolla klart på ''Narnia: Prince Caspian'' som jag började titta på igår som jag inte orkade se klart. Vad ska ni göra idag då?

Kram

Kommentarer
Postat av: Sabina

Har du lust att kolla på Melodifestivalfinal med mig på lördag? =)

2010-03-07 @ 12:52:39
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0