6 Mars 2010

Godmorgon!! Hur mår ni idag? Själv så har jag för första gången på väldigt länge vaknat upp väldigt pigg och solen lyser som om den inte gjort något annat på himlen. Jason Derulo's album rullar för fullt i skivspelaren, älskar hans album och inte bara Watcha Say,haha!

Har precis skickat iväg ett litet sms till mamma som nu är hos mormor och morfar och frågat om hon kan åka inom maxi som ligger ett stenkast från dem och köpa en Ben and Jerry's till mig. Såg på blogg.se's startsida idag om den nya Ben and Jerry's glassen så måste ju självklart ha den nu när jag såg vad som va i glassen, mumma! I ♥ Ben and Jerry's.

Idag så blir det bio med Elin, Alice in Wonderland! Ser verkligen framemot att träffa henne igen, lika kul varje gång :)

Ska gå och hämta lite mat, har inte ätit än, fastnade framför solen istället men nu känner jag att jag behöver lite mat i magen. Ni får ha en underbar dag i solskenet!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0