4 Mars 2010

Solen skiner som bara den på den blå himlen och idag vaknade jag upp med ett stort leende på läpparna av att solen värmde mitt ansikte, härligt att våren äntligen är påväg. Vaknade upp för två timmar sedan nånting och jag har ätit och allt också, brukar inte kunna äta på morgonen annars men nu gick det, det är väl för att solen äntligen är framme som gör att allt är möjligt,hehe.
Sitter och lyssnar på lite musik och funderar faktiskt på att hämta ipoden och gå ut och gå en liten promenad i det härliga vädret, man får passa på nu när solen är framme.

Ska ni hitta på något ute i solen idag då?
Ska gå och borsta mina tänder, har ej gjort det än och sen blir det nog en promenad.
Ni får ha en bra dag på er!
Kram från en väldigt glad Helena!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0