3 Mars 2010

Jag leeeever!!! Har bara haft en dag ifrån bloggen, det behövdes! Har städat,bakat och lagt in all nytvättad tvätt in i garderoben igen så jag bestämde att tack vare att jag varit så duktig idag så blev det lite internetshopping från nelly, tre tröjor och ett par skor, behövde lite nya tröjor så det blev igentligen ett rätt tråkigt köp idag förutom skorna som jag verkligen ser fram emot att få, ett par skit snygga svarta festskor, ville igentligen köpt ett par andra som jag spanat in väääääldigt länge och vad händer då jag äntligen har pengar att köpa dem, joooo, dem är borta!!! Dem säljs inte längre, fan fan fan fan!!! Funderar starkt på att skicka efter dem från gojane.com där dem finns också men frakten är ju fan hundra gånger större än själva köpet typ, frakten och tullen hit kostar ju typ 500spänn så det blir inte nu, om jag inte beställer dem och skriver in vårt hotells adress istället, går det tro? Hmm... något att tänka på.

jaja, ska sticka in till mamma nu och kolla på premiären av ''Fuskbyggarna'', ha en fortsatt bra kväll på er!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0