26 mars 2010

Godmorgon bloggen! Har inte bloggat på två dar men det har varit så fruktansvärt fint väder här att det ända jag har gjort på datorn är att kolla mejl och min facebook för resten av tiden har jag varit ute i det fina men också varma vädret, 18+ grader har det varit och är det även nu så ska sätta upp håret i en lös knut och sen gå ut...utan jacka!! Fan vad härligt det är att kunna vara ute utan jacka, våren är verkligen här nu! Har även varit ute och övningskört dessa två dagar, det är ju skitkul att köra bil, har bara kört tre gånger men kan redan allt typ, jag lär mig väldigt snabbt, kan parkera (asbra om jag säger så själv), backa in på smala utrymmen och allt annat, duktiga jag.

Ska se om mamma gör något, vill ut och köra!!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Svar: Jag tror det xD han skriver att han är kär i mig, älskar mig, frågade om jag visste hur det kändes att fria till någon. Jag blev fan rädd xD och vi har inte ens träffats xD

2010-03-27 @ 11:31:44
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0