20 mars 2010

Hej bloggen!

Tänkte skriva ett litet inlägg innan jag sätter mig framför tv:n och fortsätter kolla på CSI:Miami boxen.
Tänk att det snart är April, tiden bara flyger iväg, ibland önskar jag att tiden bara kunde stanna upp.

Vad ska ni hitta på idag då?
Jag ska sitta bänkad framför tv:n och kolla klart på boxen och sen blir det väl att hitta på något annat, vad vet jag inte än men något kommer jag väl allt på. Okej jag har inte ätit än så kanske bäst att gå ut i köket och hämta lite att äta innan min mage får spel.

Hade ni en trevlig fredag igår?
Kram


Kommentarer
Postat av: Sabina

Tänkte vi kunde ses på måndag och köpa biljetterna?

2010-03-20 @ 16:20:01
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0