19 November smäller det!!

Förra inlägget skulle igentligen varit det sista men jag blev på så himla bra humör nu när jag precis pratat med Sabbe och varför.... Jo för mellan den 19 och 21 November så drar jag och Sabbe upp till vår huvudstad över helgen, helt själva och det ska bli helt jävla f*cking underbart!! och att man fyllt 18 tills dess är ju också ett plus! Så den 19 November så smäller det, då ger vi oss av mot (bättre) shopping och Killer Queen Live 2010, yeay!!

Jag är happy happy happy och just nu känner jag inte ens av det onda i magen bara för att jag är så glad men det gör jag väl minuten innan jag ska gå till sängs vilket är.... NU!

Inatt kommer jag sova som en liten bebis, alltså jävligt bra!! haha!
Godnatt på er och så ses vi imorgonbitti igen!! Bye!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Fyfan va kul :D Blev så peppad så jag lyssnade på Queen hela jävla kvällen/natten igår x)

2010-03-08 @ 12:43:13
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0