19 Mars 2010

Hej bloggen!
Blev inget bloggande igår för jag,mamma och peter åkte in tidigt till stan igår och va där några timmar och när jag kom hem så va jag så himla trött att jag bara kollade min mejl och min facebook och sen gick jag och la mig och kollade på film men nu är jag tillbaka och det blev lite inköpt igår och det blev två par nya puma gympadojjor,ett par vita och ett par svarta, har behövt nya gympadojjor typ hur länge som helst och nu har jag äntligen köpt nya, visar dem lite senare.

Sitter nu och lyssnar på musik men ska snart gå ut och göra lite mat, känner mig jätte hungrig även om jag redan ätit men det är alltid bra att äta mycket.

Vad ska ni hitta på idag då?
Nu så ska jag sätta på tv:n och bläddra lite mellan kanalerna för att se om det finns något att glo på.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0