16 Mars 2010

Hej bloggen!
Vårt förbaskade trådlösa internet har inte funkat men nu är det äntligen igång igen och det känns härligt att äntligen få skriva av sig litegrann. Sabbe va här i lördags och kollade melodifestivalen och jag har nog aldrig blivit så tokig varje gång som dem visade eller bara nämde Salem Al Fakir,haha! Och sen... Hur i helvete kunde Anna vinna?!?!?!?!?! Hur?! Är det bara jag som tycker att den låten är så otroligt tråkig, Salem skulle vunnit!! Fan fan fan fan!

Solen är framme och det har gjort en på lite bättre humör, nu känns inte allt så mörkt och trist längre för nu är våren verkligen på väg på riktigt. Sitter nu och kollar på Vänner men sitter och dras till chipspåsen som ligger och bara väntar på att få öppnas på mitt bord men jag har lovat mig själv att jag ska sluta äta så himla mycket onyttigt, men onyttigt är ju godast.
Ska hämta ett glas med kolsyrat vatten för att försöka få väck suget av chips och godis.

Ni får ha en bra dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0