10 Mars 2010

Godmorgon!
Har varit vaken sedan 9-tiden som jag varit dem senaste dagarna nu men har legat kvar i sängen och kollat på ''Grease 2''. Sitter nu och lyssnar på Salems singel med Keep on Walking och One of the Others (tror den heter så), han är fantastisk, och han måste vinna på lördag annars så bojkottar jag fan ESC detta året, varenda år så har såna bidrag som inte har någon chans alls i ESC gått dit så snälla kan vi inte skicka nån som faktiskt har en chans där, alltså Salem för hans låt är inte vanlig tråkig schlager som man hört 1000gr redan. Lördagen spenderas i allafall med Sabbe och vi ska sitta (läs. hoppa) och hejja på SALEM AL FAKIR!! 

Vem hejjar ni på i melodifestivalen?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Måste fylla på mobilen så jag kan rösta asset av mig också! (Om jag inte hoppat så mycket så den redan ramlat av förståss.)

2010-03-10 @ 12:49:39
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0