1 Mars 2010

Ny Månad och idag för ett år sedan så kom jag hem från Miami, för ett år sedan hade jag 40 grader i solen och nu har jag skitkallt med hur mycket snö som helst som ligger på marken, buuu!!
Sitter i min lila flanellpyamas fortfarande och lyssnar på musik och ska även börja lägga in lite mer musik på datorn, måste verkligen uppdatera min Ipod så dags att plocka fram alla skivor igen.

Har även lagt in bilderna från min och Sandras fika nu på datorn så dem kommer upp lite senare idag... Jaha, vad ska ni hitta på idag då? Något roligt planerat? Det har inte jag i allafall, skulle vilja åka till IKEA, behöver lite nya hyllor och sånt smått och gott, men det får bli någon annan dag.

Jaja, ska gå ut och hämta ett glas Cider, bra start på dagen, ellerhur? :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0