30 juni 2010

Hello bloggen!

Sitter just nu och äter pasta och fetaost...med PINNAR!! det är lättare sagt än gjort ska jag säga, jag tror jag håller fel,haha!!
Har tagit en välförtjänt paus, har suttit och skrivit hela dagen här på datorn, jag håller på att skriva en liten saga. Har alltid älskar att skriva berättelser och jag har alltid varit bra på det också, enligt lärare,familj och släkt i allafall, jag har i allafall fått högsta betyg när jag har gjort det, men jaja.
Har även tidigare idag kollat på en av hyrfilmerna jag hyrde i måndags, The Taking Of Pelham 123, med Denzel Washington och John Travolta, Väldigt bra va den.

Är super hungrig så det är dags för mig att verkligen hugga in på den där pastan.
Vi Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0