3 Juni 2010

Hej bloggen! Jag lever! Dem senaste två dagarna så har jag legat och solat och jag kan säga att jag har fått färg på exakt varenda liten fläck på kroppen inkl. mitt face och det bränner något så fruktansvärt på kroppen men jag hoppas att det är borta tills imorgon. Ska följa med mamma in till stan i morgon och åka till Maxi för att köpa ''The Sims 3 - Ambitions'', The Sims blir man aldrig för gammal för. 

Sitter och kollar på Criminal Minds nu och ska snart krypa ner i sängen, har varit vaken sedan halv 6 och då gick jag upp och åt frukost och drack té med mamma, skönt att ha mamma för sig själv ibland.

Jaja, ska gå och borsta tänderna och krypa ner i sängen och fortsätta att kolla på tv.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0