28 Juni 2010

Heej! Vaknade sent idag men vi gick ju inte och la oss fören sent så det är okej, även om pappa inte tyckte det när han ringde och väckte oss och jag sa att vi fortfarande låg och sov,haha! Sitter ocgh lyssnar på musik nu i allafall, och vi har ätit och min mage mår inte så bra idag känner jag och denna jäkla förskylningen som jag åkt på är ett resultat i att jag ibland hatar att bo hemma bara för vi smittar alltid varandra och denna gången är det Michael som smittat mig med sin förbaskade förskylning, och jag mår piss när jag åker på en sån här förskylning, inte nog med att jag inte kan andas ordentligt men hela halsen fylls med slem, usch!!

Får hälla i mig massa te med honung när jag kommer hem och så måste jag städa mitt rum för det är ju dammigt värre och det gör ju inte halsen och näsan bättre precis, det blir bara värre.

Jaja, vad ska ni hitta på idag då?
KRAM från en väldigt trött Helena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0