27 Juni 2010

Hejhej! Vaknade upp vid nio-tiden nåt, svårt att inte göra det när det lyser ute, solen är verkligen äntligen här nu, dags nu liksom men man får vara glad att den kom i allafall.

Och innan jag glömmer av så måste jag säga Grattis till Elin som fyller 18år idag!! Grattis!! Du får ha en underbar födelsedag och vi får snart höras av och göra något.

Jaja, idag så vet jag inte vad jag ska göra riktigt än för har inte fått svar från Sabbe än vilket inte är så konstigt med tanke på att jag precis skickade till henne men det blir kanske att sova över med henne idag i allafall, kul!

Sitter nu i allafall och dricker en stor kopp citron té ute i solen på altanen med mamma, i vissa fall är det verkligen bra att ha en bärbar dator för man kan ta med sig den överallt, skitbra!

Jaja, ska överlämna det trådlösa internetet till Peter nu innan han blir som en stor bebis som tappat nappen, sicket temperament (?) den pojken har alltså (han fyller 25,haha).

Vi ses senare i allafall. Hade föresten kul i Båstad igår.
Ha det bra ute i solen!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0