18 Juni 2010

Fredag, älskar fredagar. Sitter och lyssnar på Carrie Underwood's nya album ''Play On'' och lyssnar nu på en skitfin låt som heter ''Temporary Home'' och videon börjar jag gråta för, den är så himla fin.

Ska gå ut och hämta lite mat till mitt jordgubbs té och sen bär det av till mickan för klippning, jag ska inte klippa mig med resten av familjen ska och Mickan har ju inte fått se Kenzo än, Mickan är en vän till familjen men hon är även den som klipper oss alla och hon är även gift med en känd konstnär.

och jodu, Sabbe om du ser detta, så går det inte sova över idag för kom på att vi ska ha gäster ikväll :( men vi kan hitta på något nu i veckan i stället. Och kunde ej logga in på msn igår för detta helvete internetet ville inte funka. Men vi får höras av i veckan, kanske gå på någon bio eller nåt.

Jaja, måste ta något att stoppa i magen nu, men vi ses senare!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Aja men vi får ses i veckan då :)

2010-06-18 @ 12:28:54
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0