15 Juni 2010

sorry för att inte ha uppdaterat på ett tag men detta jävla trådlösa internetet suger, men vårt bredband är snart i gång igen. Har spenderat dem senaste dagarna av att ha ett litet maraton av olika filmer, började med att kolla på massa Disneyklassiker, sen kollade jag på alla tre Jurassic Park (älskar dem filmerna, håller tummarna för att det blir en fjärde som det ryktats om) och nu sitter jag och kollar på Pirates of The Caribbean, tvåan, såg ettan igår.

Har varit inne i stan och handlat med pappa idag och det har spöregnat men solen har varit framme men det har regnat som in i h-vete. Har köpt massa glass (piggelin),massa chips,sockervadd och massa annat gott, både mamma och jag har haft skit ont i magen dem senaste dagarna så jag tyckte vi förtjänade att skämma bort oss lite med massa gottis.

Har ni gjort något roligt idag då nu när sommarlovet börjat och allt?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0