1 Juni 2010

Ny dag och ny månad. Tänk att det redan är 1:e Juni idag och nästa månad så fyller jag 18år, tiden bara flyger förbi.

Vad ska man hitta på idag? hmm... vet inte riktigt, har lust att gå på bio, vill se nya SATC filmen, Aiden är ju tillbax, tycker att hon skulle gift sig med honom istället för med Mr.Big men jaja.
Och snart är det Sommarlov för er som går i skolan. Har ni något roligt planerat i sommar??

Själv så har jag inte planerat så långt än förutom min födelsedag och åka till Liseberg igen fast denna gång med familjen och Sabina följer antagligen med då, det har blivit en tradition att åka dit tillsammans varje år, detta är fjärde året vi åker ihop.

jaja, nu så ska jag sticka ut i köket och röra ihop något att äta innan jag får ont i magen.
Ses lite senare, okej?
Ni får ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0