Tomorrow is the big day!!

Som rupriken, imorgon fyller man 18år! Yeeay!! Har i allafall varit inne i stan idag i ösregnet och sprungit några ärenden och inte nog med det men det har varit skitkallt och det har blåst så himla mycket här att man nästan flugit iväg bara av att gå utanför dörren, och jag väntar med spänning för att se hur vädret är imorgon. Jag har så länge jag kan minnas haft regn på min födelsedag någon gång under dagen och jag har en känsla av att det inte kommer förändras detta året, speciellt nu när man sett hur vädret har varit idag.

Sitter i allafall nu och äter och kollar på tv i ett välstädat rum, det va längesedan mitt rum va såhär rent, och jag hatar att faktiskt erkänna det men jag är inget vidare på att städa.

Ska sticka ut till köket och lägga beslag på den sista cidern som står oöppnad i kyldörren innan någon annan tar den (läs. Michael!!). Vi ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0