Stockholm

Hej allihopa!

Sitter nu i lägenheten efter att ha varit några timmar på stan och vi har precis kommit hem från Ica, behövde köpa lite dricka och sånt för det har varit så fruktansvärt varmt här idag så mycket vätska måste man få i sig.
Första dagen i sthlm alltså och vi stannar tills på Onsdag och imorgon så ska vi ut och äta på Movitz, jag bara säga det, världens bästa oxfilé provencale hittar du på Movitz, så imorgon blir det att äta det och jag längtar är så fruktansvärt sugen på det nu.

Vi va framme i sthlm vid halv 1 tiden i allafall och då åkte vi direkt till lägenheten och satte av alla våra saker och sen tog vi bilen till Gamla Stan där vi gick och åt och gick i några affärer innan vi åkte hemåt igen.
Sitter nu och dricker på min Trocadero och jag ska strax sätta mig tillrätta här med datorn i knät och kolla på en Audrey Hepburn film, tog med mig fem filmer och innan vi åker hem så kommer det nog bli många fler som följer med hem, ska helt klart köpa ''Alice i Underlandet'', inte den tecknade utan den nya med Johnny Depp, älskar den!

Ska sätta i en film nu men här bjuder jag först på en bild på mig själv i ett soligt Sthlm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0