....

Har precis kommit hem från systemet med mamma och köpt en flaska vin med smak av hallon, luktar jävligt gott i iallafall. Sitter nu och kollar på tv men ska snart börja göra mig i ordning, för min del så är det bäst att börja i tid för annars blir jag aldrig färdig och plus att jag måste gå ner till duschen och tvätta Kenzo sen så att han också blir fin, Bella är ju redan fin och hon är en riktig dam, hon kollar vart hon går så hon inte blir skiten,haha! Smart hund.

Bilder på alla presenter kommer sen men jag kan berätta att jag fått tre buketter med blommor (10 röda och 10 vita rosor och några liljor i en annan bukett), ett silver armband,en silver ring och biljetter till roxette, sen så va ju resan till Sthlm en födelsedags present också och där fick jag massa fickpengar. Bilder på det jag köpte i sthlm kommer också upp sen för det är ju igentligen också födelsedagspresenter.

Jaja, dags att börja göra sig i ordning, måste även hämta något att äta, är skit hungrig.
See ya later...alligator!!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Kul att du ska se Roxette :) Själv har jag inte råd just nu :/

2010-07-31 @ 14:04:37
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0