29 Juli 2010

Wohoo... Endast två dagar kvar tills min födelsedag, 18år!! Finally! På Lördag alltså så fyller jag år och jag känner friheten komma krypandes,haha!! Somnade klockan 5 imorse och vaknade upp för några timmar sedan, satt hela natten och pluggade körkorts teori, snart är det dags, tio körlektioner inkl. halkan och allt, jag och Peter fick pengarna av farfar till våra respektive körlektioner, jag på vanligt körkort och Peter på lasbil, så snart är det dags och jag hoppas på att ha mitt körtkort snart, som sagt, när man är 18 så blir livet lite bättre och roligare.

Sitter och kollar på CSI:Las Vegas. Hade tänkt vara ute idag men det är inte så himla roligt väder ute så får sitta här i stället och göra nada i princip.
Bilderna från Sthlm kommer upp inom några dagar, är för trött för att sitta och lägga upp dem här nu.

Ska sticka ut i köket och dregla över oxfilén som ligger och väntar på att bli uppäten i frysen, yammi! Så vi ses senare! Ha det!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Så fort du tagit ditt körkort så drar vi nånstanns. Okey? Are you with me?! :D

2010-07-29 @ 16:04:44
URL: http://missjean.blogg.se/
Postat av: Sabina

Svar: OM jag har hittat nåt snyggt :o Älskar hela kollektionen (det jag sett hittills iallafall)! Schysst! :)

2010-07-29 @ 20:46:46
URL: http://missjean.blogg.se/
Postat av: Sabina

Svar: Hell yes! Vi får tänka ut en plan vart vi vill åka nästa gång vi ses ;D

2010-07-30 @ 19:06:54
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0