Varför Sverige?

Ja det är frågan. Varför är jag uppvuxen i Sverige eller snarare i Halmstad där det inte finns något att göra, att gå runt på stan i typ tre affärer, hur kul är det liksom? Varför kunde man inte fått vara uppvuxen i London eller New York eller någon annan storstad så långt borta från Sverige som möjligt. Jag trivs inte i detta vädret eller överhuvudtaget här, jag har aldrig trott att jag varit en människa som vill ha mycket människor omkring mig eller velat bo i en storstad men det har jag kommit på att jag kanske är en sådan människa i allafall, det va kul att bo i en liten stad när man va liten men nu när man liksom blir äldre så är det inte kul längre.

Vill bort härifrån...nu!!!!

Nej nu ska jag sluta klaga innan jag hittar på massa andra saker att klaga på, haha!!

Sitter och snackar med Sabbe just nu över msn och har tråkigt som vanligt men funderar på att slänga in en film i dvd-spelaren och poppa lite popcorn och tända lite ljus och ha det lite mysigt. Hoppas ni får en bra kväll allesammans.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sabina

Chansen är ju ganska stor att man flyttar från Halmstad i framtiden iallafall =)

2010-01-21 @ 20:38:40
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0