Spårlöst

Är det någon mer än jag som älskar att kolla på Spårlöst. Spårlöst är ett väldigt bra program till skillnad från massa annat skit dem sänder ibland. Tycker det är så roligt när man få se när dem ska försöka leta upp en eller flera personer och att man får se massa olika ställen som dem besöker, och sen lyckan när dem träffas igen, sicken känsla, wow.

Jag sitter nu bara och väntar på att Spårlöst faktiskt ska börja vilket det gör 21.00 så snart så är det dags att sätta på tv:n, ska fråga mamma om hon kan göra lite popcorn också, ska gå och hämta ett stort glas cola med is nu i allafall och sen ska jag sätta mig till rätta med en filt runt omkring mig (är skitkallt härinne) framför tv:n.

Har ni några favoritprogram??

Kram


Kommentarer
Postat av: Sabina

Favoritprogram, hmm... Gossip Girl, CSI Miami och Sex and the city =)

2010-01-18 @ 21:14:04
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0