Jag behöver Sol och Värme

och varför? Jag vill tillbax till värmen och för att jag klarar inte av vintern, på vintern så spelar min hy mig alltid ett spratt, jag klarar inte av att vara ute på vintern bara för min hy blir så torr vilket betyder att jag får finnar jätte lätt även hur mycket jag tvättar mig eller smörjer in mig, jag är helt klart född i fel land. Men snart så säger jag Hej till solen igen och kanske väldigt snart för pappa planerar en resa andra lördagen i februari och då ska vi inte bara till Miami utan även ut på kryssning igen precis som 2006 bara att detta är inte samma rutt, förra gången åkte vi till bla. St:Thomas,Bahamas och två till ställen, men denna gången blir det Aruba,Mexico och Babados rutten, jippie! Jag håller tummarna på att det blir nu i februari för jag behöver värme och sol, mår inte bra här i Sverige på vintern så behöver solen och värmen för att må bra. Jag håller tummarna!!


Vackra Megans Bay som helt klart har den vackraste stranden och det vackraste vattnet, 30 grader i vattnet och nästan kristall klart va det när jag va där 2006. St.Thomas ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0