Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hej bloggen! Nu är jag tillbax efter typ 1 månad utan internet, pappa åkte in till stan i morse och köpte trådlöst internet under tiden, det funkar men det går ju lite långsamt men jag kan i allafall skriva här nu.

Jag sitter i sängen och kollar på CSI:Las Vegas nu men ska snart börja kolla på alla tv-serier som jag missat nu bara för att jag inte haft internet och det är en jäkla massa, jobbigt!!

Jag orkar inte berätta om nyår och sånt nu för jag är så himla trött, det har varit ett jäkligt springande här idag så får berätta om det någon annan dag.

Jag ska börja kolla på Bones, för där har jag bara missat ett avsnitt så ska börja med det och vi kommer nog inte ses fören i morgon igen, men äntligen så kan jag blogga igen, har saknat det ♥

Ha en helt fantastisk kväll med er!! Kram

Kommentarer
Postat av: Sabina

SV: RÄTT! Haha ;)

2010-01-15 @ 20:08:48
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0