Fram med mjölet...

Dags att sätta upp håret, kavla upp armarna och ta fram massa grejer för nu är det bakdags. Skulle igentligen börjat tidigare men solen sken så fint ute så jag gick ut i stället och hjälpte pappa att skotta väck lite snö och sen kom farfar så därför blir det att baka nu i stället men nu är jag beredd. Synd att man inte har en tv och dvd i köket längre, att baka och kolla på Sex And The City samtidigt vore perfekt men tyvärr så får det bli musik i stället.

Dags att börja bakandet, Kladdkaka blir det först och sen så får jag rota igenom mammas böcker och se om jag hittar recept på Brownies och Cookies. Dags att kila... See ya later alligator!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0