En negativ sak...med att vakna tidigt

En negativ sak med att vakna tidigt är att det känns som att dagen aldrig kommer ta slut vilket är jobbigt. Klockan är inte ens halv fyra och jag är skittrött och funderar faktiskt på att gå och vila någon timme eller kanske gå ner och ta en varmdusch och hoppas på att jag blir lite piggare, men ska nog faktiskt krypa ner under täcker och vila någon timme först och om inte det hjälper så blir det en varmdusch.

Jag vet inte vad det är som händer men mitt rum är svinkallt och ändå är elementet på och jag fryser något helt otroligt, men de andra säger att mitt rum är skitvarmt men ändå så sitter jag här och fryser ''my ass of''.


Ska lägga mig under täcket en stund och försöka få upp värmen och vila lite, men vi ses senare och jag hoppas att jag är lite piggare då. Vi Ses!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0