En lite piggare jag

Somnade ganska fort innan men nu är jag vaken igen och funderar på vad jag ska ha att äta även om jag inte alls är hungrig just nu men något måste min mage ha.
Jag känner mig lite piggare men jag fryser fortfarande som in i bomben men ska hämta en filt och gå och sätta mig framför brasan, mamma har tänt öppna spisen. Det är väldigt smidigt att ha en öppen spis, speciellt om strömmen går och inget funkar här så är det väldigt bra för det blir varmt av att ha den igång då.

Ska hämta lite Champis och sen ska jag krypa upp i fotöljen framför brasan, ni får ha en bra kväll allesammans så ses vi imorgon igen och då hoppas jag att jag är en liten gladare och inte så trött Helena,haha!

Ses imorgon! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0