Är det verkligen så svårt att fatta??

Sitter just nu och äter på min kebab som pappa va snäll och beställde efter att han kom hem med mat från MAX innan, och jag äter inte MAXhamburgare för dem är så fruktansvärt äckliga med den där jäkla dressingen på och varenda gång jag varit där så har jag alltid sagt väldigt tydligt att jag vill INTE ha någon dressing men ändå så har jag fått det, inte en ända gång har dem faktiskt lyssnat och faktiskt gett mig en utan dressing, varenda gång har det varit dressing på den och jag hatar det och framför allt för att jag blir så himla illamående av den. vet inte varför men jag mår skitdåligt efter att jag ätit deras dressing, usch!! Så nu sitter jag och äter på min goda kebab i stället som jag inte blir dålig i magen av.

Ska sätta på ett till avsnitt av VÄNNER, och föresten det blev ingen stan idag så jag tar det imorgon i stället.

Vad ska ni göra ikväll??

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0