31 Januari 2010

I'm Alive!!!! Haha!!  
Kom hem för bara en stund sedan, följde med mamma och pappa in till stan, pappa skulle köpa lite nya grejer så medans han gjorde det så släppte han av oss vid Rusta, mamma skulle köpa en pläd till Bella så då passade även jag på att köpa ett nytt läppbalsam och en ny handkräm till mina stackars torra händer, sprang även in en snabbis på City Gross och köpte c-vitaminer brustabletter.

Ska sätta mig framför tv:n en stund, ska även berätta en grej som hände här i våran lilla by igår men berättar det senare orkar inte just nu men jag kan säga såhär, att det händer inte så mycket här men när det väl händer nåt så händer det verkligen något knäppt,haha!! som tex. 3år sedan (tror jag det va) så va det någon galning som sprang runt här omkring stupfull med ett gevär och sköt omkring sig medans polisen jagade honom, för några fler år sedan så körde en familj in i proppskåpet (eller vad det heter) som står vid grannens staket och gjorde hela oskarström utan ström typ,haha! men detta slår nog fan rekordet det som hände igår,haha!! Men somsagt berättar om det senare för nu ska jag kolla tv.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0