30 Januari 2010

Godmorgon Bloggen!
Har varit vaken i ungefär 1½timme men har såklart inte ätit än så ska gå ut i köket och laga till något ätbart alldeles strax. Sitter i allafall och kollar på sista säsongen av Sex and the City nu, fast är bara på cd2 så har några avsnitt till att njuta av innan säsongen är slut,haha!

Solen skiner ute idag och man blir glad i hela kroppen men nu vill jag ha värmen också men den får jag vänta med för den kommer inte än, tyvärr!!

Okej jag börjar bli lite hungrig nu så kanske är bäst att laga ihop något att äta för min stackars mage och sen efter maten så ska jag göra mina brownies, orkar inte göra dem från början så igår när vi va på City Gross så köpte jag färdig deg som man bara blandar med vatten och sen är degen färdig så det blir det till efterrätt. Men nu blir det att göra mat.

Hoppas ni får en bra dag!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0